"ბორჯღალო" - 2019
„ხელოსნობა
საქართველოში“ ( ფრაგმენტი- ფილიპე
გოგიჩაიშვილის წიგნიდან)
- ექსკურსია
ეთნოგრაფიული მუზეუმი „ბორჯღალო“
საგანი- ქართული ენა და ლიტერატურა.
საგნის მასწავლებელი- მაყვალა მიქელაძე
გაკვეთილის
გეგმა გათვლილია 2 გაკვეთილზე.
საგანი / პედაგოგი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
მაყვალა მიქელაძე |
საფეხური / მოსწავლეთა პროფილი
|
დაწყებითი საფეხური
21 მოსწავლე, Vდ კლასი |
თემა
|
„ხელოსნობა საქართველოში“ (
ფრაგმენტი- ფილიპე გოგიჩაიშვილის წიგნიდან)
- ექსკურსია ეთნოგრაფიული მუზეუმი
„ბორჯღალო“
|
მიზანი
|
·
მუზეუმში
ქცევის წესების დაუფლება;
·
მოსწავლეებში მოტივაციისა და ცოდნის ამაღლება;
·
შემეცნებითი
ხასიათის ტექსტის დანიშნულების გააზრება
და მის სტრუქტურაში
გარკვევა;
·
ჩამოვუყალიბოთ
კულტურულ ძეგლებთან ურთიერთობის ჩვევები;
·
განვუვითაროთ
ესთეთიკური ტკბობის, თანაგანცდის უნარი;
|
შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
|
ქართ. დაწყ.(II). მოსწავლემ უნდა
შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა
ტიპის ტექსტების წაკითხვა,
გაგება და გაანალიზება
არსებითი მნიშვნელობის მქონე
საკითხების/ დეტალების გათვალისწინებით.
ქართ.დაწყ.(II)
მოსწავლემ უნდა შეძლოს
კითხვის ნაცნობი სტრატეგიების შერჩევა და
გამოყენება მიზნის შესაბამისად.
|
მოსამზადებელი სამუშაოები
|
1.აქტივობა.მოსმენა(მინი
ლექცია).
ვკითხულობთ სახელმძღვანელოში მოცემულ
ტექსტს „ხელოსნობა საქართველოში“.
2. აქტივობა.კითხვა/წაკითხულის
გააზრება.
სტრატეგია- ჩუმი კითხვა.
კითხვა- პასუხი წაკითხულის
გასააზრებლად.
3. აქტივობა.შეფასება.
განვიხილავთ მსგავსება- განსხვავებაზე, ლიტერატურულ
და საინფორმაციო-შემეცნებით ნაწარმოებებს შორის.
რა არის ტექსტის
ავტორის მიზანი?
შევადგინოთ ტექსტის
გეგმა( გამოვყოთ 10 საკითხი);
4. აქტივობა. ლექსიკაზე მუშაობა;
ბუნდოვანი და გაუგებარი სიტვების
ახსნა გარმატება;
5.აქტივობა. ექსკურსია
ეთნოგრაფიულ მუზემში „ბორჯღალო“
|
შეფასება
|
მოსწავლეები ფასდებიან იმის
მიხედვით,თუ რამდენად შეძლო შემეცებითი ხასიათის
ტექსტის დანიშნულების გააზრება
და მის სტრუქტურაში გარკვევა.
|
რესურსი
|
რვეული, კალამი, სახელმძღვანელო,
ფოტოაპარატი.
|
Комментарии
Отправить комментарий